Hankook Kinergy PT H737 Review. De Premium Toerband Voor Alle Seizoenen - The Tire Deets

• Uitstekende grip, nat of droog
  • Superieur comfort
  • Bescheiden rustige rit
  • Betaalbare prijs
  • Niet veel

Er is een reden waarom de ter ziele gegane Hankook Kinergy H727 een populaire keuze was. Het levert niet alleen sportieve grip, maar het kwam ook met een 100.000 mijl loopvlakgarantie. De vervanger van Hankook, de KinergyPTH737, was een duidelijke keuze. Het bedrijf wist ook dat het een lange garantie op loopvlakkleding moest bieden om de harten van zijn klanten te behouden.

Hankook is de winnaar van de Kinergy PT H737. Dit overzicht laat u zien hoe de band presteert onder verschillende wegomstandigheden. Dit zal u hopelijk helpen bij het kopen van de juiste bandenset voor uw rit.

Wat Zijn De Belangrijkste Kenmerken Van De Hankook Kinergy PT H737

Hankook Kinergy PT H737 is geclassificeerd als een premium touring all-season band. Dat gezegd hebbende, is het gemakkelijk te onderscheiden dat deze band gemaakt is voor het rijden met hoge kilometrages. Touringbanden staan er ook om bekend dat ze stil en comfortabel rijden. Hankook begon bij de basis en creëerde een unieke rubbersamenstelling die past bij de Kinergy PT H737. Om de beste rolweerstand en grip in alle weersomstandigheden te bieden, gebruikte Hankook een unieke mix van silica en carbonzwart.

Hoewel het misschien niet zo lijkt, heeft de Hankook Kinergy PT H737 een asymmetrisch loopvlakontwerp. De buitenste schouderblokken zijn verbeterd voor stijfheid om de droge prestaties, besturing en handling te verbeteren. Deze band profiteert ook van bredere omtrekgroeven voor een efficiënte waterafvoer. De loopvlakken zijn doorspekt met laterale groeven en aqua schuine lamellen die in elkaar grijpen wanneer de band contact maakt met het wegdek. Dit resulteert in een betere wegligging op zowel nat als droog wegdek en een betere stabiliteit in bochten.

Het unieke aan de Hankook Kinergy PT H737 zijn de visuele uitlijningsindicatoren. Deze functie komt steeds vaker voor op het gebied van bandenreparatie. Hiermee kunt u de uitlijning van banden en ophanging in uw voertuig visueel controleren.

Wat Zijn De Prestaties Op Zowel Droge Als Natte Wegen?

Het loopt als een droom. De Hankook Kinergy PT H737 was de meest gripvaste van alle toerbanden die ik heb geprobeerd. Hoewel ik niet wil overdrijven dat deze band in bepaalde situaties meer grip biedt dan een prestatieband, lijkt hij niet zo glad te zijn als een prestatieband. Hetzelfde kan gezegd worden als de band wordt blootgesteld aan het met regen doordrenkte wegdek. De diepere omtreksgroeven kunnen water sneller en efficiënter van het contactvlak wegleiden. Dit is het geheim achter de uitstekende droge en natte prestaties van de Hankook Kinergy PT H737.

Hoewel de verbeterde blokstijfheid het rijcomfort enigszins kan verminderen, is dit niet significant. Deze eigenschap zorgt er zelfs voor dat de band een constant gripniveau behoudt ondanks de lage rolweerstand van het rubber. Als een bijkomend pluspunt zal het gripniveau nooit vervagen, of het nu op droge, natte of licht besneeuwde wegen is.

Het Is Geschikt Voor Rijden In Sneeuw En Koude Omstandigheden.

Ja, maar alleen voor lichte sneeuw. De Hankook Kinergy PTH737 kan veel meer sneeuw, ijs of smeltende sneeuw aan dan een gewone toerband. Als u in strenge winterse omstandigheden leeft, zoals diepe sneeuw, moet u investeren in een set winterbanden.

Het Is Comfortabel?

Ja! Ja! Het laat hobbels en bulten voelen alsof ze weg zijn, en het pakt kuilen aan met de gratie en elegantie van een balletdanser. Ook bij hogere snelheden blijft het comfort behouden. De band presteert goed in stadsstraten, maar is kalm en kalm wanneer u de snelweg oprijdt.

Hoe Zit Het Met Bandengeluid?

De geluidsniveaus in de Hankook Kinergy PT H737 zijn relatief laag, wat niet verrassend is voor een toerband. Hoewel premium banden bij hogere snelheden stiller kunnen rollen dan de Kinergy PTH737, zal het de bank niet kapot maken. Het komt zelden voor dat een band zo stil en verfijnd is zonder al te veel te kosten.

Het is echter niet perfect. Naarmate u de limieten van de snelheidsmeter verhoogt, begint het gebrul van de banden binnen te sluipen. Dit hangt af van het type voertuig dat u heeft. Meestal zal de band stil zijn bij lage tot matige snelheden, maar dan zal hij gestaag gaan zoemen wanneer de snelheid toeneemt.

Hoe Lang Gaan De Banden Mee?

Het vorige model Kinergy H727 kon langere kilometers maken. De band werd gedekt door een garantie van 100.000 mijl. De nieuwere Hankook Kinergy PT H737 gaat vergezeld van een kortere maar nog steeds uitstekende garantie van 90.000 mijl. Hankook gaat verder door te zeggen dat de Kinergy PT H737 de hoogste beoordeling heeft van alle banden die vandaag worden verkocht (860 AA UTQG).

U kunt hier meer Hankook Kinergy PT H737 Review zien: Distributie Stox

Moet Ik De Hankook Kinergy H737 Kopen?

Ja! Als uw subcompacte, gezinssedan of compacte auto een toerband voor alle seizoenen nodig heeft, moet u zeker eens kijken naar de Hankook Kinergy PT H737. Niet omdat deze band over het algemeen een uitstekende keuze is, maar hij heeft ook een betaalbare prijs. Deze banden zijn goedkoper dan een basisset en hebben een langere garantie. Het is een win-win!

Als je snel rijdt en een auto hebt, kun je misschien beter een set sportievere, high-performance banden kopen, zoals de Hankook VentusS1 Noble2.