Upgrade Uw Chevy 350 Met Deze 5 Beste Uitlaatkoppen

We realiseren ons vaak niet hoe belangrijk het is om een efficiënt uitlaatsysteem te hebben. Maar wanneer deze uitlaatgassen in de verbrandingskamer blijven, nemen ze de ruimte in van het verse lucht-brandstofmengsel. Dit berooft op zijn beurt het potentiële vermogen en koppel van uw motor.

Als u voor de eerste keer uitlaatkoppen koopt, moet u ook de koopgids aan het einde van het artikel raadplegen. Laten we zonder verder uitstel ter zake komen.

Zuinig, op lekkage getest voor maximale prestaties, lekvrije O-ring

Beste Headers Voor Chevy 350: Mijn Eerlijke Recensie

Het bouwen van een betrouwbaar en sterk uitlaatsysteem heeft meer invloed op uw motor dan u zich ooit kunt voorstellen. Dit zijn mijn meest favoriete headers voor een efficiënte afvoer van uitlaatgassen en het verbeteren van de efficiëntie van de motoren.

PG POWERGO MOTORSPORT Uitlaatkoppen Hoogwaardig Stalen Shorty- Kopstuk

Als je een Chevrolet hebt met een small block V8-motor, dan heb ik een gamechanger shorty-uitlaatkop voor je. Het ontwerp met korte buizen is het meest efficiënt in het leveren van pk’s van stationair tot middelhoog toerental, wat spanning op straat brengt en ideaal is voor straatraces. Laten we in meer detail treden over waarom dit mijn topkeuze is, behalve dat het een shorty is.

Het pakket bevat een set voorverkiezingen van gelijke lengte met verschillende diameters, variërend van 1-5/20 cm tot 42 mm. Dus het uitlaatgas van de verbranding zal gelijkelijk uit beide cilinders worden vervangen. Als resultaat krijgt u een consistent vermogen en een bredere koppelcurve in het lage tot middenbereik.

Ook hebben de 16-gauge (1,5 mm) zachtstalen buizen een hittebestendige laag die de warmte in de buis vasthoudt. Ze zijn ook volledig doorn gebogen om een onbeperkte stroom door het uitlaatstroompad te garanderen. Een hydraulische pers maakt de stevige cilinderkopflenzen plat om een lekvrije afdichting te garanderen.

Laten we nu naar het belangrijke deel gaan, de duurzaamheid. Alle verbindingen zijn TIG-gelast om maximale duurzaamheid te garanderen. Hierdoor is het bestand tegen scheuren onder hoge druk en temperatuur. En het beste is dat het oppervlak van de kop is bedekt met zwarte verf die tot 500 graden Celsius kan verdragen.

Dit is de beste optie voor uw kleine motor. Door zijn korte buisontwerp werkt hij stiller en straalt hij ook minder warmte uit.

  • Ontwerp met korte buis
  • Hoogwaardige stalen leidingen
  • Volledig TIG-gelaste verbindingen
  • Flenzen voor cilinders die lekvrij en sterk zijn
  • Doorn gebogen buizen voor onbeperkte doorstroming
  • Buitenkant van zwarte verf weerstaat tot 500C
  • De stop van de O2-sensor is niet aan de passagierszijde gemonteerd.

2. ECCPP Uitlaatspruitstuk Racing Header Duurzame, Gietijzeren Shorty Head

Deze race-header van het uitlaatspruitstuk heeft een korte, gietijzeren buisvormige body. Het verhoogt de efficiëntie van uw motor, de gasrespons en de uitlaatgasstroom. Om maximale duurzaamheid te bereiken, hebben fabrikanten de kopbuis gemaakt van hoogwaardig T304 roestvrij staal. Het is veilig om te zeggen dat ze zijn geslaagd, omdat de buis bestand is tegen de elementen en lang meegaat zonder kromtrekken of barsten.

Het kopstuk wint direct aan vermogen en koppel dankzij het ontwerp met korte buizen. ECCPP-uitlaatkoppen hebben O2-sensoren geplaatst, wat een voordeel is ten opzichte van PG PowerGo-shorty. Hij heeft ook cilinderkopflenzen die stevig zijn, net als de PowerGo. Deze zijn nauwkeurig gesneden met behulp van een CNC-lasersnijder om een perfecte pasvorm te garanderen. Bovendien zijn ze ook TIG-gelast voor maximale duurzaamheid.

Hoeveel ervaring je ook hebt met uitlaatspruitstukken, het zal geen probleem zijn. Het is net zo eenvoudig als plug-and-play met de directe aanboutfunctie. De installatiekit bevat alle hardware, bouten en metalen pakkingen. Dus als u ze niet heeft, hoeft u zich niet naar de winkel te haasten om ze te kopen.

U kunt een uitlaatsysteem bouwen dat betrouwbaar en efficiënt is voor uw auto. Het ECCPP-uitlaatsysteem is nauwkeurig ontworpen op basis van een duidelijk begrip van het originele onderdeel om ervoor te zorgen dat het perfect bij uw auto past.

  • Past op elke GM tussen 67 en 72

JEGS Long Tube Headers Duurzame Headers Voor Grote Voertuigen

Hoewel shorty-headers gemakkelijk kunnen worden gemonteerd, zullen headers met lange buizen meer kracht leveren. Dus als je van dragracen of offroad-racen houdt, heb ik een betrouwbare, lange uitlaatkop die je kunt overwegen.

Niemand kent headers beter dan JEGS als het gaat om kwaliteitsheaders. De lange buiskoppen van de JEGS zijn gemaakt van 16 gauge, koudgewalste, flitsgestuurde stalen buizen. De nauwkeurig gelaste O-ring-poortafdichting, 5/41 cm flenzen en doornvormcollectoren zorgen ervoor dat de headers lang zijn.

De primaire buis heeft een diameter van 1-5/20 cm en heeft collectoren van 8 cm. Dit verbetert de uitlaatstroom. Pakkingen zijn ook opgenomen in JEGS-headers.

Hoewel de zwarte verfafwerking cool is, zal ik hem niet overschilderen. Voor je het weet wordt de kleur bruin en ziet het er niet goed uit. Dus ik zou je aanraden om die headers opnieuw te schilderen met hittebeschermende zwarte verf.

Ook is de koppakking die erbij zit niet zo’n goede kwaliteit. Er is echter een kans op lekken. Het is beter om een metalen pakking van hoge kwaliteit te gebruiken. Dit is de beste chevy 350 vrachtwagenkop die je kunt kopen zonder de bank te verslaan.

  • De kwaliteit van de koppakkingen is niet veel goeds
  • De verf is niet bestand tegen hoge temperaturen;

BLACKHORSE RACING Uitlaatspruitstukken Lichtgewicht Uitlaatkoppen Voor Chevy 350

Omdat het uitlaatsysteem lange tijd op een extreem hoge temperatuur blijft, heeft het oxidatieweerstand nodig voor een langere levensduur. Dit wetende, ontwierpen de BLACKHORSE-fabrikanten hun headers om de inoxideerbaarheid bij hoge temperaturen veel beter weer te geven dan de conventionele. Naast het gebruik van hoogwaardig T-304 volledig roestvrij staal, hebben ze een 8-2 lichtgewicht ontwerp gebruikt.

Laten we nu naar het belangrijkste aspect gaan, de afmetingen. De primaire buismaat is 15/20 cm met een uitloop van 6 cm. Voor een perfecte pasvorm worden de 7/41 cm kopflenzen gemaakt door een CNC lasersnijmachine. Maar hier hebben ze met TIG-lassen, ze hebben ook MIG-lassen gedaan, voor maximale weerstand tegen slijtage en barsten.

Het pakket bevat alle benodigde montageaccessoires, wat helpt om het te installeren zonder extra apparatuur aan te schaffen. Bovendien omhelst de kop het blok voor een betere pasvorm en extra speling. De gemakkelijke pasvorm is zo indrukwekkend dat veel gebruikers hebben gezegd dat hij als gegoten zit!

BLACKHORSE biedt uitstekende klantenservice. Dus als er een probleem is met hun product, wat zeer zeldzaam is, zijn ze slechts een e-mail verwijderd. Het is een lichtgewicht, duurzaam maaibord dat een goede pasvorm en uitstekende bodemvrijheid biedt.

  • Er is geen locatie voor de zuurstofsensor
  • Is niet compatibel met 1989 Chevrolet Camaro RS

Flowtech 11500FLT Standaard Headers Een Geweldige Optie Om Het Brandstofverbruik Te Verbeteren

Maakt u zich zorgen over de ruimte tussen de headers, het chassis en de tube headers? Goed nieuws voor jou, ik heb precies de juiste voor jou. Nadat je de Flowtech 11500FLT op je small block chevy 350 hebt gemonteerd, heb je nog steeds voldoende ruimte tussen hen en het chassis. Laten we in de details treden en zien waarom dit zo speciaal is.

Deze headers bieden de ideale combinatie van waarde en prestaties. De lange buiskoppen zijn nauwkeurig ontworpen met behulp van doorn-gebogen buizen voor onbeperkte stroming langs het uitlaatstroompad. U krijgt ook superdikke flenzen van 5/41 cm met O-ringafdichting voor een lekvrije afdichting.

Het heeft een hogere hittebestendige zwarte coating dan de JEGS-header. Dit geeft een onopvallende uitstraling en bescherming tegen extreme hitte.

Voor een snelle installatie worden alle montagegereedschappen en pakkingen meegeleverd. Ze waren ook geweldig in het matchen van de bakboordpositie en de vorm van het hoofd zonder problemen met de speling. Maar sommige gebruikers klagen erover dat ze niet perfect passen aan de passagierszijde. In dat geval kunt u ze gewoon bellen en om vervanging vragen.

Over het algemeen is het een echt hoogwaardige lange buiskop voor een goedkope prijs. Dus, probeer het als je meer vermogen en koppel nodig hebt, wat een shorty niet kan bieden.